onsdag, oktober 28, 2009

Dagens

Hemma igen! Jag gillar London! Det här var första gången jag varit i London lite ordentligt; åkt tunnelbana utan "reseledare", läst karta, promenerat, pratat med folk. Det blir nog några inlägg här framöver! Idag hyllar jag London genom att använda den mycket märkliga klänningen som jag köpte på Tradera i somras. Den har en bård av vaktparad-gubbar! Så får vi se om jag vågar ha plommonstopet, som jag köpte på Camden Market och som jag sen hade på mig hela tiden efter det: ett utmärkt landmärke när vi kom ifrån varandra!

3 kommentarer:

Evis sa...

Fantastisk klänning!

Annaa M sa...

Fin mössa! Hur var det där hotellet? Såg att det hade hyggliga priser. Funderar på ett enda shoppingdygn i december och då vill man inte slösa bort tid genom att bo hos släkten!

Malin sa...

Jag tyckte hotellet var helt ok! Väldigt smått förstås, men det visste man ju. Rent o fräscht. Vi hade rum med fönster och jag tror att utan fönster hade varit klaustrofobiskt. Frukost ingår inte och det fanns inte vattenkokare,men kaffeautomat i foajén. Vårt hotell låg ca 5 minuter till tunnelbana o fullt av restauranger o fik under den promenaden.