fredag, oktober 16, 2009

Dagens


Den här klänningen köpte jag på loppis i somras. Jag har hela tiden tänkt att jag ska kombinera med orange, som på bilden. Men nu när jag ser bilden tror jag att jag ska springa upp och byta till grönbruna strumpbyxor istället.
Idag ska jag börja förbereda en ny föreläsning som jag ska hålla nästa vecka. Eftersom powerpointen ska matcha, så måste jag först bestämma vad jag ska ha på mig...
Igår när jag höll två föreläsningar på en dag, så fick jag mer kommentarer på skor och halsband än på innehållet av föreläsningarna. Undrar om det är bra?
Men innan jag kommer till jobbet ska jag spana in Velour på Below outlet

3 kommentarer:

Anonym sa...

Boken går ju i grönt
Krister

Annaa M sa...

Minns min allra första föreläsning om miljö och livsmedel på en folkhögskola för 23 år sedan eller så. Tyckte det gick hyggligt, men eleverna var inte så där överdrivet frågvisa, tur att deras entusiastiska lärare var med och stöttade upp. Efterår kom det dock fram en tjej och ville ivrigt fråga en sak; hur var egentligen mina byxor skurna upptill? Ja, jag minns det alltså än... men de var fakiskt väldig snygga de där byxorna, det håller jag med om.

Malin sa...

Ja, just det - boken som ska lanseras i samband med dagen går i grönt... Det är en öppning.
För jag kom på att jag egentligen bestämt att klänningen jag köpte till Bokmässan skulle vara höstens föreläsaroutfit vilket i så fall skulle betyda att powerpointen går i grått! Kanske också snyggt?