fredag, oktober 09, 2009

Dagens


Jag övar mig på impulskontroll för tillfället. Att inte omedelbart slå till när jag ser något snyggt. Och det går ju rättså bra eftersom jag har slagit till under en ganska lång tid och har en stor accessoar-garderob. (Men igår kunde jag inte motstå ett halsband...)Så när jag idag skulle börja använda den här Tradera-klänningen så hade jag inga problem med att hitta ett skärp i precis rätt nyans!
Visst är väl ändå vädret ovanligt för årstiden? Igår när jag gick ut från jobbet vid 17.00-tiden så sken fortfarande solen! Idag ser det också ut att bli fint om än blåsigt.

1 kommentar:

Annaa M sa...

Nä, jag tror det här är rätt typiskt väder för just årstiden. Just att det är lite oförutsägbart. Dotter fyller år 28 oktober. Hon har firat födelsedagen i snöblas men också suttit utomhus i solsken och öppnat sina presenter.