måndag, oktober 12, 2009

Dagens

Temat idag är blått-grönt-svart. Jag har sannerligen en bit kvar till Irving Penns nivå som fotograf. Kanske ska jag lägga ner det här med dagens-fotandet?
Igår var P och jag på besök hos pappa i Grums. När vi kom till Grums såg vi kommunens lock-och-pock-tavla med devisen: Grums...så mycket mer...
Mer än vadå?! Mer än Erotikbolaget, tre grillar och två jättelivsmedelshallar?
Fast när vi kom tillbaka till Bålsta så läste vi på skylten Detta händer i Bålsta om en mässa som redan varit och som dessutom var särskriven (företags mässa).
Vet inte om uppgiven sarkasm är den bästa sinnesstämningen att börja en ny vecka med?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nej sluta inte med dagens foto! Dina härliga färgkombinationer är så bra inspiration! Men hur kan du hitta så mycket fint på Tradera - undrar Sonja som säljer mycket men aldrig hittar nåt att bjuda på....

Anonym sa...

Grums har ju ändå en fin idrottsman på skridskor invid 45:an
Krister

Malin sa...

Okej då, jag fortsätter väl ett tag till! :-) Tradera är en outsinlig skatt!! Och Grums har en fin hockeykille vid 45:an, det glömde jag helt bort!!