lördag, februari 24, 2007

Traderafynd

















Genom åren och tack vare (på grund av?) Tradera har jag byggt upp en liten Efva Attling-samling. Längst till höger syns senaste tillskottet, Carpe Diem-armband. Längst till vänster ett hjärta (som jag brukar bära ihop med ett hjärta av Annika Sjölén, som kommer från hennes Alice i Underlandet-kollektion) och i mitten syns Breathe/Exhale som jag brukar bära dagar när jag känner att jag borde ta djupare andetag.
Förutom dessa har jag ockå hänget Rose petal som jag köpt i butik.

4 kommentarer:

Helene sa...

Jag letar efter det där Attlinghjärtat, vet du vad det heter?

Malin sa...

Jag har sett det tillsammans med två andra smycken; hennes kors och plattan med "Hope" och då heter smycket "Tro, hopp och kärlek", men jag vet inte om hjärtat ensam heter Kärlek...

Anonym sa...

vad betalade du för breathe/exhale halsbandet??

Malin sa...

Minns inte, men jag tror runt 400:-