söndag, februari 18, 2007

Modeveckan

















Foto från utställningen Fair Made

Igår var det dags för Malinbloggen att ägna sig åt Stockholm Fashion Week vilket innefattade besök på Style at Sthlm och ett föredrag på Livrustkammaren av Marina Kereklidou. Bägge evenemangen var otroligt inspirerande och det var en trött Malin som sjönk ner framför Melodifestivalen i TV, tillsammans med en stickning, senare på kvällen. (Marina Kereklidou recenserar Melodifestivalens kläder - och hon slår huvudet på spiken i samtliga omdömen, tycker jag!)

Till mässan kom jag ganska tidigt och blev inledningsvis väldigt förvånad över både hur liten själva utställningen var och hur lite folk det var där. Jag kände mig nästan uttittad där jag gick ensam i gångarna i syfte att själv titta... MEN att det var så få besökare (jag antar att "alla" varit där torsdag-fredag redan) gjorde att vid de utställare jag stannade till, så hade de tid att prata med mig. Jag ska försöka göra mina nedslag rättvisa!

Inga kommentarer: