måndag, oktober 24, 2005

Vinter


Idag passerades gränsen - dagen då jag tog fram fårskinnsskyddet till cykelsadeln - nu är vintern här! Det var också dagen när jag invigde min turkosa HM-jacka. Det hela avlöpte lugnt och odramatiskt.

Det var också dagen när jag ringde till ett pensionat i Barcelona för att boka rum. Det gick inte att boka idag. Tipset hade jag hittat i tidningen Vagabond. En liknande artikel hittade jag här. Imorgon följer den spännande fortsättningen - lyckas jag få boka?

Hursomhelst så kändes det väldigt märkvärdigt att ringa ända till Spanien....

3 kommentarer:

Malin sa...

Jag lyckades inte på engelska efter en insmickrande hälsningsfras på spanska!

Roberto Iza Valdés sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Roberto Iza Valdés sa...

Happy holidays!