måndag, oktober 10, 2005

Igår var det dags för utställning! (Se vad här!) Den sanna bloggaren har redan noterat detta på Huldabloggen. Jag och två kamrater ställde ut våra alster i foajén på Bildningscentrum Jan Fridegård i Bålsta. För mig var det tredje gången och bäst hittills!
Jag tänkte igår morse att jag ALDRIG mer ska göra något i textil väg NÅGONSIN, men idag är jag redan igång med en svart yllesjal....
Idag kom bror och brorson på snabbvisit och vi besökte Åbergs Museum - en källa till många glada skratt! Numera även med Inger Åbergs textila bilder - så nu har man fått mer inspiration!
Besöket genererade värsta släktträffen; syster, svåger, brorsdotter, syskonbarnens kusin + flickvän sladdade också in på museets parkering. Det ÄR i Bålsta det händer!

Och så var det fint väder också!

Inga kommentarer: