tisdag, oktober 25, 2005

Det blev ändrat

















Är det konstigt att det man tänkte så övertygat på morgonen ("I eftermiddag ska jag träna") inte alls känns så överlagt när man cyklar hem från jobbet i halv storm och regn?
Med den inledningen ska jag inte hålla alla otåligt läsande personer på halster mer: jag fick boka rum på pensionatet i Barcelona idag! För ringa 45 euro per natt blev det ett dubbelrum med badrum på ett pensionat vid Ramblan alldeles när Plaza Catalunya.
Visst förefaller det som att väskan på bilden kan passa till ulljackan jag visade igår? Som av en händelse bor redan väskan hos mig.

2 kommentarer:

Krister sa...

Ser ut som en engelskinspirerad väska. Kan den passa i Barcelona. Barcelona har helt andra färger. Kolla in Henke Larsson nästa gång

Malin sa...

Jag håller med dig om att väskan ser lite engelsk ut - det är dock ett svenskt designföretag som gjort den, Fancy Fanny. Jag var också inne på fotbollslag, men kommer bara på Vindhemspojkarna som har blått och orange på sina dräkter...
Jag inser dock att jag verkligen måste hitta en ny väska i Barcelon!