fredag, april 10, 2009

Nr 11 på listan!

Dags att ta tag i listan igen! Igår kväll såg jag Evis bidrag till nummer 11 och en intressant diskussion finns bland kommentarerna till hennes inlägg. Dvs vad betyder egentligen "för stora"? Jag har på sätt och vis gjort tvärtom mot Evis - jag har tagit ett par jeans som är skurna för att vara "för stora" men egentligen är för små för mig om de skulle vara "för stora på rätt sätt". Det är W:s avlagda byxor som brukar sitta på halva rumpan på honom och som på mig sitter en bit ner på höften. Jag tycker att de sitter rätt OK, men L dissar dem helt. Mest kanske för att slitningen, enligt henne, är helt fel. Sjukt fult, helt enkelt. Min mamma skulle också ha rekommenderat att jag inte går ut på stan med dessa, men av en annan anledning: det finns plats för man i dem. If you know what I mean!

Inga kommentarer: