onsdag, april 15, 2009

Vårens hetaste trend?

Idag besökte jag Wardrobe för första gången live - alltså deras butik och inte deras webbshop. Å en verkligt fin affär med väldigt trevlig expedit! Jag var också mycket intresserad över de här jeansleggingsen som på hemsidan beskrivs som "en av vårens hetaste och mest användbara trender. Vi har ett par superfina i en härlig 70-talsblå färg från Object som känns som gjorda för att möta våren i."
Ja. Nu är jag en del av denna trend!

Fast mitt minne är att bara de nördigaste nördarna hade denna färg på 70-talet? Eftersom jag var en sån. Jag hade ett par skitfula jeans som jag köpt på Tempo i Uddevalla i denna färg. Jag bar dem som protest mot den kommersiella märkeshysterin. Så jag vet inte precis om "härlig" är rätt beskrivning?

2 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Men snygg är de och sköna =)

Annaa M sa...

Till min stora förvåning så köpte äldsta dottern ett par såna förra året! Hon hade ingen aning om att de luktade Uddevalla och 70-tal.