fredag, april 24, 2009

Matthew Williamson och jag

Lite besviken blev jag. Det var kul att köa i Göteborg, speciellt som jag fick sällskap av Anna. Men väl inne så var det mycket mer riv och slit än jag varit med om från Stockholm. Det var väldigt lite kläder också. På 15 minuter var allt borta. Jag lyckades få tag på tunikan jag ville ha, men i M och jag behöver nog L. Ett par kostymbyxor i rätt storlek, men frågan är hur kul de är att ha som ett udda plagg?
Inatt satte jag mig vid datorn för att försöka köpa via webshopen, men matchande kavajen var slut i storlek 42 och tunikan i storlek L tycks aldrig ha funnits...
Det är bra med Öppet-Köp. Nu får jag fundera i helgen om jag nobba MW eller inte

3 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Din stackare! man blir så besviken när man inte får riktigt det man siktat in sig på, du får gärna visa om du är sugen.

Malin sa...

Jag väntar hem kavajen i strl 42 från webbshopen - vi kan väl höras ifall jag tycker att DEN inte gör sig som uddaplagg, eller inte passar? Hur länge får du lämna tillbaka braxorna?

Malin sa...

Jag får ha kvar brallorna till 3 maj. Hinner du få kavajen till dess??