måndag, juli 07, 2008

Gunnarskogsfestivalen















På lördag var det dags för nästa festival - Gaggas musikfest som numera går under namnet Gunnarskogsfestivalen!

Jag har följt Gaggas blogg länge och det kändes nästan overkligt att befinna sig på plats - att det såg ut som hon beskrivit (hänförande vackert faktiskt - en kan grunna över vad en gôr i Bålsta) och få se alla fina saker (stickade soffan, tovade väskan, hemliga mönstret på tröjan och stickade halsbandet som följde med hem... På natten drömde jag om mönstret på tröjan, jag förstod precis hur hon gjort, gôrenkelt...). Det var verkligen roligt!!!

Och här är hon!

1 kommentar:

Gagga sa...

Helt suveränt att du kom hit! Fastän vi aldrig träffats tidigare, kändes det som om du var en vän som funnits med sen evinnerliga tider. Och det har du ju....här på bloggen :) Där ser man vad bloggeriet kan leda fram till. Synd bara att vi inte hann prata mer. Det tar vi iofs säkert igen framledes, känner jag på mig.
Tack Malin för ditt besök o för ditt fina reportage o välkommen åter!