måndag, juli 07, 2008

Arvikafestivalen















Så var det dags för Arvikafestivalen igen! Detta år ville L tälta och där går min gräns! När hon frotterade sig med sina 22000 kompisar bodde jag hos M som nu har utvecklat sin örtagård mot rena rama Sköna Hem-varningen! Förutom en jättefin trädgård och växthus, mysigt hem så har han en hammock som jag tog en lur i på torsdagseftermiddagen! Därefter var det dags för Festival för mig. Jag lyssnade på Britta Persson, Håkan Hellström, Kate Nash och the Kooks. Sen uppträdde en polsk teatergrupp mitt i natten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

...och nu blommar isop, vinruta, lanvendel, salvia, grekisk oregano m.fl. - alla på en gång! Och framåt kvällen kan man känna dofterna från curryörten och anisisopen... / hej från M.

Malin sa...

Oj, oj...det låter fantastiskt! Här känns mer den distinkta doften av grillolja :)