söndag, januari 07, 2007

















Jag var en sväng i Karlstad igår och slank in på min favoritaffär där - Boutique Unique. Tyvärr var affären så överlastad av kläder så man såg faktiskt inte guldkornen. Längst in och trångt som tusan hängde t.ex väldigt spacade kläder från Hebbeding (som var en ny bekantskap) och så fick jag se Eva i Walla för första gången. Roliga smycken finns också; jag provade ett armband i gummi som expeditien hävdade var från Hebbeding, men jag är tveksam efter att ha kollat siten. Jag slog till på ett halsband av okänt ursprung (expediten hade glömt, agenturen finns inte längre i Sverige.) Någon som känner igen? Det är gjort i gummi och de limegröna pluttarna är i trä eller plast.

Men som sagt, jag håller med Strindberg som hävdade att det behövde rivas för att få rum för luft och ljus! Varför inte rea lite mer än 10 % till exempel!

Inga kommentarer: