onsdag, januari 07, 2009

Men, för tusan!














När jag köpte mina gröna stövlar blev jag erbjuden att skriva ett litet julrim och delta i en tävling. Visst, för tusan, det gjorde jag gärna - och glömde bort allt. Idag var jag på vippen att radera ett mail med rubriken "Grattis, du vann!" i tron att det var av typen "Du har vunnit 7 miljarder Euro - skicka bara ditt kontonummer hit!". Fast jag hejdade mig vid avsändaren: Bianco Footwear.
Och. Jag hade vunnit pris i rimtävlingen!
När jag gick för att hämta, så frågade jag hur många som vunnit. Och. Det var bara jag!
Och? Det banbrytande rimmet? Håll i er:
För tusan bövlar,
du behöver nya stövlar!


(Med viss bävan undrar jag hur de andras rim var, när nu mitt vann!!!)

Det jag vann var Sarah Jessica Parkers nya doft Covet! You have to have it - kolla själv!

(Behöver jag en ny bloggkategori: "Fantastiska saker som bara händer i mitt liv"?)

4 kommentarer:

Anna sa...

Haha men det var ju ett fantastiskt rim! :) Grattis!

Anonym sa...

hahahaha, det var det roligaste på länge!Du är ju självskriven i vilken rimstuga som helst inför nästa jul...

Anonym sa...

Rena rama Runeberg! De raderna skulle ha platsat i Fänrik Stål, t.ex. efter striden i Oravais...

Anonym sa...

Väldigt kul! Grattis!