söndag, januari 25, 2009

Haléns










Via DonnaSandras blogg fick jag upp ögonen på Haléns skoutbud! Här visas två par skor som kanske behöver ett nytt hem! De röda, med en högst human klack på 7,5 cm kostar 399:-. De rosa, med en för vardagen ohuman klack på 10 cm (fast med platå där fram så blir nog faktiska höjden 9 cm) kostar 249:-.
Nu har jag ju bestämt mig för att inte omedelbart slå till utan istället tänka: "Aha, så inspirerande! Vad har jag i min egen garderob som kan motsvara dessa?"
De röda kan kanske ersättas (efter lite fritt tänkande)med de här?
Men de rosa? Tänk om de i färg är perfekt till klänningen??
Men om jag tänker mig skor till klänningen kanske dessa passar alldeles utmärkt i både stil, klackhöjd och färg?

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fina dina rosa skor var!