söndag, juni 27, 2010

Återträff och Arnö huvud

Förra lördagen var jag i Uddevalla på återträff för gymnasieklassen. Och det var hur kul som helst! Dessutom jättekul att få åka Sunningen och se Uddevalla o Gustafsberg från havet och inte mindes jag att Villa Elfkullen låg så vackert vid Bäveån! På söndagen var jag lite mör men på måndag var jag ännu mörare och började fundera över hur vild den där festen egentligen var? Först på tisdag insåg jag att jag inte var bakis utan sjuk. Och det har jag sedan varit med besked. Först igår, lördag, började jag känna mig någorlunda normal igen. Dessutom kan jag prata igen utan att känna att jag måste dra ut ett taggtrådsstängsel först. Som ett led i min rehabilitering har P idag tagit med mig på utflykt till Skokloster. Vi har vandrat i naturreservatet Arnö huvud. Man behöver inte oroa sig över att man sett de vackra platser som finns att se!

Inga kommentarer: