torsdag, november 26, 2009

Förmodligen aldrig Dagens


Jag brukar ju malligt visa upp mina lyckade fynd från Tradera, så idag tänkte jag visa en klänning som jag inte är så nöjd med. Tycker den här är så fin i färger och mönster och trodde att ett rött lackskärp skulle vara finemang till. Men jag fick inte till det med vare sig rött, blått eller svart... Sen är den aningens smal över höfterna för att kännas alldeles bekväm. Märket är Magna, Swedish Design.
Den får nog hamna på stången när jag anordnar klädbytarträff!

3 kommentarer:

Annaa M sa...

Aha, en klänning från Uddevalla!

Malin sa...

Menar du det? Det hade jag ingen aning om! Vet du mer?

Annaa M sa...

Magna var en liten damklädesfabrik som låg på söder i Uddevalla, nedläggning efter konkurs någon gång i slutet av 70-talet. De är nog en typisk klänning för sin tid.