tisdag, november 03, 2009

Dagens

Det verkar bli en mörk novemberdag idag. Kanske kan ett par rosa lack-Doc Martens pigga upp?


Igår såg jag på nya programmet Fashion. Roligt med bilder från visningarna i New York även om jag tycker att det var synd att de tydligen inte hade material för att visa nya kläder hela tiden - en del klänningar fick vi verkligen se ordentligt!

Och jag undrar varför Karin Winther betonar som hon gör - pratar hon verkligen så i vanliga fall också? Nej förresten, det är ju massor av unga programledare som låter så, men jag tror hon leder ligan!

2 kommentarer:

Petra sa...

Jag såg dig i vintras på Karlbergsstation (innan vi kände till varandra) i dessa härligt uppkäftiga skor och tänkte att så modig hon är - jag vill också vara modig tänkte jag och såg ner på mina slitna svarta stövlar och min svarta jacka och min svarta sjal.

Igår såg jag på Fashion: New York och insåg igen att jag klär väldigt trist..bot och bättring önskas men kan inte lovas. :-)

Malin sa...

Petra! Jag är väldigt stolt över att du tycker jag är modig - men glöm inte hur fint det är med glad-svart!