måndag, juli 13, 2009

Kjol


















Ja, det var den där bilden på kjol och blus från HM som jag var och spanade efter idag - ett självpåtaget uppdrag åt Joanna och mig själv. Kjolen fanns, men inte blusen. Kanske var den slutsåld eller så hade den inte kommit än. Tycker det är konstigt att de inte vet, att de inte har ett register att kolla i?
Jag har ju fått en liten hang-up, verkar det som, på den här kjolmodellen. Är den kanske för extrem den här gången (Acnes och Minimarkets är ju stillsamma i jämförelse)?
Förresten: är inte detta en typisk höst/vinter-kjol? Är det inte konstigt att de släpper den i juli, eller är jag konservativ nu?

2 kommentarer:

Joanna sa...

snyggt!
och himla tjusiga skor till alltså.

Marikka sa...

Snygg kjol. Svart funkar alltid, även på sommaren, tycker jag. Men nog är kjolen mera höst än sommar iaf.