söndag, mars 08, 2009

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Evis att svara på denna lista:

♥ Tre jobb jag har haft: Hotellstäderska, receptionist på camping, sjukvårdsbiträde.
♥ Tre platser jag har bott på: Vrena, Ulebergshamn och Köpingsvik
♥ Tre saker jag gillar att se på TV: Kobra, Sommer och Antikrundan
♥ Tre favoriträtter: rödbetor m chevre, fänkål m gorgonzola, räkor
♥ Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: hemma (där är jag nu), Dublin, Soweto
♥ Tre personer jag utmanar: Lotta, Anna och Sophie

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har aldrig hört talas om ett par av de där platserna! Och vilken originell och intressant människa du måste vara.

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Varför vill du bo i Soweto?

Malin sa...

Jag vill inte bo i Soweto, men vara där ett tag. Jag har en god vän där och nu har så mycket hänt i hennes liv, att jag skulle vilja vara där ett tag.