tisdag, mars 10, 2009

Dagens?


















Idag ska vi träffas några stycken som ska ha en workshop tillsammans nästa vecka. Vi har tänkt ha grönt som tema (det är inte innehållet på workshopen...men bakgrundsfärg på powerpointen och våra kläder). Jag funderar på att ha denna Katja of Sweden-klänning och vill stämma av nyanserna med de övriga.
Sen var det det här med ute-varianten igen - vad har jag haft förut? Ska jag ha cerise strumpbyxor, gröna stövlar och cerise jacka? Eller röda strumpbyxor och stövlar och grön kappa? Och kanske rött lackskärp istället för svart? Ser klänningen lite för liten ut?
Jag säger bara det: vilka utmaningar man ställs inför såhär på morgonkvisten!

4 kommentarer:

Sophie sa...

lika fina båda två. du ser underbart färglad och vårig ut1

Anonym sa...

Hjälp - måste jag synka NYANSEN?!! Hur ska det gå till? Tur att jag ska befinna mig i bakgrunden :-)

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

jättesnyggt båda kominationerna.

Malin sa...

Det blev den röda varianten igår. Med rött skärp istället för svart, men bra att få stöd i den andra varianten också!
Fast på workshopen har vi enats om att jag ska ha enfärgat grönt istället för denna mönstrade klänning!