onsdag, mars 25, 2009

Dagens och nummer 4 på listan


Idag har jag sovmorgon och möttes av det angenäma problemet av att fota i motljus! Dagens kombination är inspirerad av ett modereportage ur senaste Elle som visade danska designers. Det är så snyggt! Och vilka färger! Dagens kombination får också representera nummer 4 på listan. Även om detta kanske inte är så väldigt djärvt blandat så är det ändå en färgkombination som jag tyckte att det krävdes lite pigghet för att bära upp. I måndags hade jag planerat att bära den, men tonade ner färgerna något, eftersom jag var trött och sur över snön.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hulda undrar om du klippit av huvet.

Malin sa...

Det är en fråga jag ofta ställer till mig själv också!

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Vilka härliga färger!
så snyggt.