söndag, februari 01, 2009

Utvärdering: Köpstopp januari

Hur har det gått? Ja, jag är nöjd! Jag gav mig själv dispens för "Designklassiker på Tradera" och "Accessoarer". Resultatet är, vad gäller inköp:

3 armband
1 Katja of Sweden-kjol på Tradera
1 rosa skärp på halva REA-priset på Åhléns
1 halsband på Myrorna
1 sommarklänning från HM
och, igår, månadens sista dag:
1 tröja/stickad väst från Hope på REA.

Jag fortsätter under februari!
Tillfällig dispens kommer att utfärdas under ev besök i Dublin!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Den gröna kappan? Det var säkert i december. Johanna

Malin sa...

Det var i december och en stark bidragande orsak till köpstopp i januari...

Anonym sa...

Låter som fin shopping
Hoppas att du får en fin dag

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

duktigt!
jag har också köpstopp denna månad. Förrutom ett secondhalsband som jag bara måste köpa i morgon!

Anonym sa...

Det är faktiskt inte så jäkla svårt att låta bli att köpa något i Dublin! Sist kom jag hem med två par bambustrumpor och fyra billiga armband. Men akta dig väldigt noga för Campersbutiken! Jag skulle kunna hemlighålla adressen för dig. Det finns även en skobutik på O´Connell street strax söder om GPO som är svår.

Malin sa...

Annaa! Jag håller med om att det inte var så värst inspirerande shoppingmässigt i Dublin, fast när vi var där var det S:t Patricks Day, så jag trodde det berodde på det! Fast det hindrade inte att jag hittade ett jättefint smyckesgalleri som jag nu ska akta mig för. Plus den där Camperbutiken och skoaffären på O'Connel street.... :-)