måndag, februari 09, 2009

Dagens

Nu mår jag äntligen bättre igen efter en envis förkylning! Igår tränade jag för första gången på flera veckor och det känns idag! Att jag mår bättre har förstås inverkan på inspirationen och igår kväll funderade jag över om jag skulle ha "grönt" som veckans tema. Något grönt varje dag. När man ser denna bild kan man undra vad som egentligen hände med idén (jag har visserligen ett halsband med gröna pärlor på mig, men det är allt)! Men koftan jag tänkt, som skulle matcha de gröna strumpbyxorna, kom plötsligt fram som skitful och ska avvisas från min garderob. Då kände jag mig fri att lämna ramen jag givit mig själv och det blev visst grått istället!
Kjolen, från ZeZe, är jättegammal och om den sa jag för någon vecka sedan att den kändes alltför daterad för att jag skulle vilja använda den, men nu får den alltså sin andra chans.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka snygga skor

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

snyggt med benvärmarna till!
Ha en bra vecka!

Anonym sa...

Du e så himla fin jämt, helt underbart att titta in här. Vi är nog ungefär jämgamla men jag, jag tultar bara omkring i praktiska kläder eller mjukiskläder. Sen tittar jag in hos dig och tänker: jamen visst, SÅ ska det se ut! Men tror du jag gör nåt åt det, då?!

Malin sa...

Hej!
Tack för snälla kommentarer! Roligt om jag inspirerar, Anonym!