lördag, februari 20, 2010

Sonia pour Malin


Trots att alla uppmanade mig "att stanna hemma och dricka te" så tog jag pendeln in till stan för att stå utanför HM på Hamngatan halv tio. Jag var inte först, men det var kanske bara 20 stycken före mig. Ganska kallt och bistert i kön men vi sprintade desto gladare in när portarna öppnades! Jag fick tag i stortröjan som kanske inte precis gör mig nättare, men fin är den! Jag slog också till på halsduken, ett skärp med strasstenar och ett par randiga strumpor. Jag är nöjd!
Kundkretsen var blandad: från unga flickor till damer i 70-årsåldern och en och annan förtvivlad man som handlade på uppdrag och trodde att det bara fanns en randig tröja...
Mycket knuffar men för det mesta vänlig stämning.
Snöyran tilltog men pendeln gick i tid tillbaka.

2 kommentarer:

Annaa M sa...

Aha, det var idag! Fin, men skulle nog se för stor och bylsig ut på mig. Får se om det finns något kvar när jag kommer mig för att åka till stan.

Imponerad av att du tagit dig fram och tillbaka så snabbt. Själv kommer jag mig bara för att titta på snöyran.

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Ser ut att vara en riktigt mysig tröja!