fredag, februari 05, 2010

Below outlet

Nästan varje helg är det försäljning av svenskt mode till outlet-priser på Below outlet, Bråvallagatan, nära St Eriksplan. Portarna öppnas redan klockan 8.00 och det passar så fint för mig att passera där på väg till jobbet, eller som nu, påväg mot min smyckeskurs.
Idag ser jag framförallt fram emot att titta närmare på Modern Amusement och Rules by Mary. Förra fredagen var det stylisternas och designernas avlagda plagg som såldes och där vinsten skänktes till Haiti.
Eftersom mitt sociala liv drastiskt har förändrats på grund av pappas flytt till Bålsta har både bloggande och träning satts på undantag denna vecka. Jag prövar nu att ge upp mitt älskade suduko-lösande och bloggar på pendeln istället.

Uppdaterat: Meh! Så var det ingen där på Below Outlet på morgonen!

Inga kommentarer: