tisdag, januari 19, 2010

Smyckelinjen - Dag 2













Det bästa idag är att jag fått löda flera gånger och jag börjar förstå hur det går till och hur man ska göra. Jag tror nu också att jag kan lära mig löda och det är jag glad över för det tvivlade jag lite över efter helgkursen i december. Jag är också imponerad över mig själv för att jag lyckats banka till en kant av fyrkantsstav så att den passar, nästan, perfekt till plattan jag sågade ut igår. Fast hur ringskenan ska se ut vet jag inte riktigt. Himla tur att man har både en fröken och en magister att fråga om allting. När jag väntar på att få fråga så har jag idag suttit och filat på två gjutplastpluttar som jag hoppas kunna omvandla till ringar på kursen också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul! Betyder det att du byter bransch nu?

Karin F

Malin sa...

Njaaaaeeej