tisdag, juli 10, 2007

Rött och vitt

Egentligen kan jag tycka att det är lite lättköpt att kombinera med vitt. Nästan allt blir ju snyggt ihop med vitt. Men igår ville jag verkligen använda den röda tunikan jag köpte från Asos i vintras. Det var första gången jag beställde från dem. En enkel och effektiv tjänst. Det gick t.ex. utmärkt att returnera, eftersom det mesta visade sig vara rena katastrofen på mig. Jag behöll endast denna röda tunika. Jag vet inte, det är något skumt med den (bylsig och oklar placering av midjan), men ok, den får hänga med ett tag. (Det andra jag behöll var ett jordgubbshalsband som jag tyckte var kul ända tills jag insåg att alla flickor på skolan har sådana, så nu har jag skänkt den söta jordgubben till L. som var enig med mig att den passade bättre på henne!). Jag hade tunikan tillsammans med ribbat linne från Vila, vita snäva byxor från Gina Tricot, flätat skärp från Friis & co och gräddvit kofta från B Young. (Egentligen är jag tveksam till att kombinera kritvitt med gräddvitt, men det fick passera. Jag tycker att den lite grövre strukturen i koftan gjorde sitt till.)

Sen hade jag mitt nya smycke från Silke, som jag är så förtjust i. Kostade skjortan, men jag har sneglat på det i ett halvårs tid, försökt att kopiera det och misslyckats, så när det såldes för halva priset så slog jag till!

1 kommentar:

Kerstin sa...

Mycket stiligt :)