måndag, juli 02, 2007

Philippa Green coming to me!


Via någon blogg fick jag nys om denna tävling på Feber där man kunde vinna ett armband avPhilippa Green. "Svara på en fråga och skriv kort motivering varför just du ska vinna" - jag har alltid trott att dessa tävlingar är fejk. Fast man svarar och skickar in och håller tummarna - och så vann jag!
Och jag som hade planer på att maila min biblakompis Rose i Kapstaden och be henne kolla priserna där och så ev. köpa och ta med till IFLA i Durban i augusti. Och så be Anna-Birgitta, som ska till IFLA, ta med från Durban till Stockholm...hä,hä,hä...så mycket enklare det var att vinna!!
Philippa Green är en sydafrikansk designer som blandar materialet perspex med andra, som silver, som broderier...kolla själv vad snygga! I Sverige finns hon att köpa på Unnamei.

Inga kommentarer: