onsdag, mars 14, 2007

Hur svårt är det?

Jag har just (med vånda) kollat på webben hur inslaget i TV4 Uppland blev. Och där är jag titulerad som Årets Bibliotikarie. Voff!
Att jag tilldelats Bengt Hjelmqvist-priset av andra skäl än att jag kan alfabetet, tycks inte ha framgått intervjuaren. Och böcker var jag tvungen att tipsa om.
Men Studiovärdinnan Louise var en riktig pärla och det var också hon som sminkade mig. Så nu har jag en liten lista på ögonskuggor! (MakeUpStore Hyacinth ljuslila, Muffin ljusbeige och Diva mörkt lila. Lipgloss Fab)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Som sagt: Du var bäst! Trots frågorna du fick
Johanna

Anonym sa...

Att det ska vara så svårt att tränga igenom de där bibblo-fördomarna!

Anonym sa...

Förresten - den där Muffin är en favorit som återkommer i många sammanhang!

Anonym sa...

Vilket totalt intelligensbefriat pucko som intervjuade!

Maria