torsdag, mars 15, 2007

Å!

Med stor spänning har jag väntat på att mina nya skor skulle anlända. Jag hämtade dem i morse och sprang nästan de sista metrarna till jobbet. Först blev jag alldeles kall eftersom de såg så små ut, men det var ju för att klackarna är så höga! Och nu förstår jag vad som menas med att köpa skor med kvalitet - dessa skor är, trots sin höga klack, så oändligt mycket mer bekväma än ett par Din Sko-sko med halva klackhöjden! Mjukt skinn, rund skön tå, avlastning (eller vad det kan kallas) uppbyggd inne i skon!
Jag var lite orolig för att slejfen bak skulle se lite nördig ut och det glittriga spännet lite billigt ut...men nej.

Jag är så glad över att jag beställde dem! De är så snygga! Jag hoppas Bengt Hjelmqvist också skulle ha gillat dem!
(Fast jag måste nog öva lite på gångstilen.)

Inga kommentarer: