söndag, augusti 06, 2006

Motocross





















P. köpte i fredags en ny motocross av märket KTM = värstingcrossen. Idag prövade jag den. För att ni inte ska misstänka att det är någon annan än jag under alla skydd och hjälm är denna bild med. Det är jag.


















Jag är redo. Skönt med elstart. Eftersom det är ungefär 14 år sedan som jag körde motorcykel regelbundet, så kändes det ganska darrigt...

Efter en sväng mellan radhusen gav jag mig ut i trafiken. I början körde jag så långsamt att en cyklist körde om mig! Tillslut vågade jag mig på 70. Lite nervöst att det inte finns backspeglar.

Återkomsten. Alive and kicking! Det var jätte-jätteroligt! Detta ska bli en vana!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow!!
Johanna

Anonym sa...

"Mera Mojje" - ropar Hulda sen igår när datirn sätts på. Då vill hon titta på Malin/Mojje på motorcykel.
Johanna