måndag, augusti 21, 2006

Mode Svea

Jag tog mig in till Stockholm idag för att lyssna på Göran Sundbergs genomlysning av det svenska modet. När jag klev av pendeln så öppnade sig himlen för det värsta regnvädret på länge. Jag, som troget släpat en regnjacka med mig varje dag i en vecka, var förstås utan både den och paraply idag. Men på Pressbyrån får man låna paraply mot deposition så sedan var det bara att knata iväg till SoStockholm och anlända som halvdränkt katt.
Göran Sundbergs redovisning av sin genomlysning var intressant. Visserligen inget nytt egentligen, men jag tror att det är bra att sånt här kommer på pränt. Efter hans genomgång fick panelen säga tre saker som de tyckte var avgörande viktigt för Modesverige (jag rapporterar det imorgon) och det blev lite meningsutbyten där som piggade upp!
Därefter blev vi alla ombedda att hasta till Dagmars visning! Ha ha - vilket kärt besvär! Vilken överraskning!

Inga kommentarer: