måndag, juli 10, 2006

Teddybears

Den tredje stora musikupplevelsen blev Teddybears Sthlm! Jag har aldrig varit på något raveparty (de är väl ute nu, eller?) men skulle jag dansa hela natten så fick det gärna bli till låtar av Teddybears!

Ja, Håkan Hellström, Nationalteatern och Teddybears Sthlm var bäst. Sen hörde vi också på Hardcore Superstar (som var bra men spelade för högt - även när man hade öronproppar!), Suburban kids with biblical names (också lovande, men vi lyssnade inte så länge att jag vågar säga att jag verkligen gillar dem), litegrann på Thåström (fast man måste ju äta också, dan därpå ångrade jag att vi åt just då, men...) och pyttelite på Cardigans som var just så tråkiga som jag förväntat mig. Cardigans var också sista bandet och då var vi gamlingar rätt trötta. L med kompis dansade dock till hotellet fyllda av energi!
Tåget hem var proppfullt av festivalbesökare, men nu är man ju vuxen och har platsbiljett!
Frågan är vilken festival vi ska åka på nästa sommar?

Inga kommentarer: