lördag, februari 18, 2006























Sofi Fahrman svarade på den intrikata frågan vad man har till cityshorts. Hon rekommenderade svarta heltäckande strumpbyxor och stövlar eller allra helst pumps till. Men pumps...njaaeee? Men det här tyckte jag var en variant, typ Scholl-skor. Vad tycks? (Vän av ordning påpekar säkert att shortsen på bilden ej är cityshorts utan piratshorts. Det är också det jag har inhandlat, har jag förstått nu. Lite mer modest och passande för en dam i min ålder.)

Men ni kan vara lugna; jag tänker ha stövlar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo - pumps! Förlänger benen som förkortas av shortsen. Ehhm..
Kanske på er succéartade Tänk om-turne?

Malin sa...

Ja, du har rätt i ben-avseendet, men jag är tveksam i ålders-avseende. Så på Tänk om-turnén har det hittills blivt piratbyxor med stövlar och ballongkjol med stövlar....:)