söndag, november 27, 2005

Fiasko!

















Inget dåligt väder att skylla på idag! Det gick ännu sämre med försäljningen på Street idag. Massor av folk och ingen kommers. Nu överväger jag att bränna allt jag ändå släpade hem och i fortsättningen endast ägna mig åt att läsa på min fritid. Eller kanske träna, det har jag ju valt bort nu inför det intensiva laddandet inför helgen på Street. Vid kort gallup-undersökning var det inte bara för mig och Kicki det gick dåligt, de flesta var väldigt uppgivna. Så kanske får Street överväga sina priser för hyra? Jag kan bara avråda alla från att satsa sina slantar på att stå där!
På plussidan var alla trevliga människor som kom - ffa Daniela som förgyllde dagen idag med en termos glögg och lussebullar! - och så all frisk luft vi fått. Som sagt.

1 kommentar:

Krister sa...

Nej gör inte det! Det tar tid att bli berömd. Ta en glögg och glöm bort Street så är det en ny dag imorgon. Ditt hantverk är så fint, det är vi många som tycker. Du känner ju till Ketchup, först ingenting och sen...