måndag, september 21, 2009

Halvskarpt läge















Okej! Här finns nu tre konkreta förslag kopplade till de tre scenarierna:

1) Sobert o diskret. Här i en klänning i lite silvergrått rutigt från Rules by Mary som jag har hemma på öppet köp. (på minussidan = ett inköp till till en redan full garderob. visserligen en lätt börda. Sitter inte precis åt, men modellen kräver att jag sträcker på mig och skärper till mig)

2) Traderaklänning med orange strumpbyxor, möjligen kan man tänka sig någon annan färg till? (på minussidan = 100 % syntet i klänningen, om jag nu blir nervös redan vid första insatsen så riskerar jag att lukta armsvett resten av dagen)

3) Samtida men färgglad klänning, Eley Kishimoto (på minussidan = för sommarlik även om jag har svarta strumpbyxor till?)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag röstar på nummer 1. Så himla diskret ser den inte ut - snarare festlig och snygg.. Karin

Översättarhelena sa...

Nu ändrar jag mig till nummer 3!

Anna sa...

Svart val mellan 1 och 3. Men slutligen rostart jag nog pa 1.

Lotta Å sa...

1:an. Solklart val. Du kommer bli oemotsagd. Läcker och sober på samma gång.

Petra sa...

Ettan!

Malin sa...

Det är kanske inte på minussidan att du måste skärpa till dig ;-)
Fast jag röstar nog på trean. Och slänger in brasklappen - ta det du trivs bäst i!

Marikka sa...

Jag rötar på nr 2