lördag, september 26, 2009

Bokmässan














Nu är Bokmässan över för min del! Två intensiva dagar. Jag hade mina åtaganden på torsdag och även om de var utspridda över dagen var det ungefär vad jag hann med. Det jag var mest nervös över hade jag direkt på förmiddagen. Jag satte min snygga väska synlig framför stolen, så att lyssnarna ändå kunde tänka att de fått se en snygg väska.
Det blev outfit nr 1 och jag kände mig bekväm i den och min nya frisyr. Jag är oerhört lättad över att torsdagen är över och att jag inte kräktes på scenen.Typ.
Strax innan inslag nummer två hann jag hälsa och lyssna på Annaa och Evis i ett intressant samtal kring konsumtion.
På fredag fick jag tid att strosa runt, men satt mest i SVT:s monter; lyssnade på Anneli Jordahl, Fredrik Strage, Gellert Tamas, Jan Guillou och Elisabeth Åsbrink. Förutom att de alla var jätteintressanta så imponeras jag verkligen av hur proffsiga alla på SVT Kultur är.
Innan tåget hem hann G och jag med en runda på stan som resulterade i ett nytt armband!

1 kommentar:

Annaa M sa...

Ursäkta att jag inte stannade upp längre under ert samtal, men jag var på rymmen från min monter i bara några minuter som redan hade dragit för långt ut på tiden. Synd vi inte hann ses mer. När jag var klar på fredag satt jag och pustade ut vid grafiska torget i ett par timmar, inte så synlig.

Din outfit var ytterst klädsam!