lördag, maj 16, 2009

Nytt försök med Matthew


Jag har befunnit mig i Uppsala i några dagar och andra släppet av HM:s samarbete med Matthew Williamson har liksom glidit förbi mig. Jag orkade inte uppbåda någon riktig entusiasm - och hade ingen möjlighet att köa heller för den delen. Igår hade jag en lucka i det digra konferensprogrammet och gick till HM och fann, till min stora förvåning, en hel del kläder kvar! Är det fler än jag som tappat sugen kanske? Bland annat detta linne i liknande mönster som den tunika jag returnerade. Linnet fanns till och med i Large! Glad i hågen styrde jag alltså till provrummet med en Large och en Medium - och gick ut ur affären med en Small! Fotot här är taget i provrummet. Nu ska jag prova i hemmamiljö och se om linnet blir kvar eller åter!

3 kommentarer:

Malin sa...

Hej! Nu har kavajen anlänt. Ska nog inte ha den. Ska du?

Malin sa...

Nej, jag tror inte det.... Eller? Den såg ut som om den skulle vara väldigt smal vid överarmarna, är den det?

Malin sa...

Jag kan ta en bild och maila ikväll. Jag är rätt bredaxlad och har ju 40/42 i vanliga fall. Tyckte mest att den inte satt så kul i midjan (om jag ska behålla den ska den ska jag nog flytta en knapp) och att den känns lite clown-aktig faktiskt.