söndag, maj 17, 2009

Test! Hiss eller diss?

Det är det här med att överföra teorin till praktiken som är svårt! En sak är att gilla vissa kläder i teorin, en annan hur man tar sig ut i dem. Så nu får ni vara ärliga:
1. Här har vi ett par haremsbyxor som endast använts med höga stövlar förut. Hur funkar de med sandaler?
2. Ann-Sofi Back-skjortan är ganska svår att få till så att det ser så där coolt ut som man vill...Här prövar jag nu med en gammal väst?
3. Svårt med skärp; till slut drog jag till med guld. Man kan tänka sig att man stänger västen och struntar i skärp? (men det blir jäkligt obekvämt.)
4. Och så de knepiga sandalerna: ser de riktigt kloka ut?

Med hopp om många kommentarer!

5 kommentarer:

Lotta sa...

Hmmm... nu är jag ju ingen modemänniska what so ever på något sätt... men allt ser kanonbra ut tycker jag, från överkropp och fötter, men de däringa byxorna däremellan... nja. haremsbyxor är nog svårt att ha till någonting öht. (om jag uttrycker det lite diplomatiskt ;)

Anna sa...

Jag skulle nog ta bort vasten och skarpet. Eftersom bade byxor, skjorta och skor har ovanliga detaljer sa racker det gott och val med dem tycker jag! Var finns skorna - skulle vilja ha sana :)

Malin sa...

Tack Lotta och Anna!
Skorna finns på Din Sko!
Jag välkomnar fler åsikter!

Evis sa...

Så snyggt och fashion-forward. Jag tycker att du kan köra så rakt av.

Mrs J sa...

Byxorna funkar mycket bra till sandaler. Skjortan blev bra till, men jag hade inte haft både bälte och väst samtidigt. Sandalerna äa aningen underliga, ja.