måndag, augusti 11, 2008

Bea Szenfeld
















Veronica Maggio


Hela visningen kan ses här!
Precis i början läser Veronica Maggio högt - och vilka står bakom? Svensk Biblioteksförening och Malin i orange städklänning!!
Kollektionen var väldigt fin och visningen en upplevelse - med biblioteksmiljö som inramning. Har, som jag förut skrivit, svårt att se att modellerna är så hjärtskärande smala och dessutom så nollställda. Baddräktskollektionen, tycker iaf jag, var rolig och inspirerande på många sätt, vilket inte precis avspeglades i modellernas ansikten - de såg ut som "ännu en motig dag på jobbet" - är det meningen?
Just baddräktskollektionen kanske inte är så himla trolig att ni kommer att se på mig framöver, men många av blusarna var verkligen möjliga! Söta klänningar och coola brallor!

Att Bea är en Library Lover noteras av Hotspot!
Sofi Fahrman har sin favorit i kollektionen klar!
Maria Soxbo menar att böcker är på modet!
Linda K listar sin spotting!

3 kommentarer:

Åsa sa...

Blusarna blev jag oxå sugen på!

Linda K sa...

håller med, det hade varit kul med lite mer normalkroppsliga modeller!

Anonym sa...

Jag såg dig på filmen, Malin! Fast jag inte ens visste att du skulle vara med :)