söndag, juni 29, 2008

Carin Wester














Inspirerad av att Carin Wester erbjuder en offentligt modevisning i Berzelii park nu på onsdag, så fick jag äntligen tummen ur för att besöka hennes butik i fredags. Det var 50% på allt i butiken och jag passade på att prova några plagg bl.a. denna blus som satt fantastiskt fint, bortsett från den trånga fållen på ärmen. Däremot slog jag till på dessa sandaler som redan är ingådda och jättesköna! Modellen ser exakt ut som varje stadig dam över 60 hade i min barndom. Stödstrumpor var ett vanligt kombinerat attribut då.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig:)
Jeg tror jeg må slå til på dem!

Malin sa...

Hej Ingvild! Om du slår till på dem via nätet kan det vara bra att veta att storleken är liten på sandalerna. Jag köpte en storlek större än jag annars brukar ha!