lördag, maj 31, 2008

Velour och Acne

Häromdagen provade jag Velour, den orange-svart-rutiga skjortan. Helt OK och rymlig på alla möjliga sätt.


Därefter provade jag en klänning från Acne. Jag önskar att den såg lika snygg ut på mig som på modellen, men här har vi nog ett solklart exempel på att jag inte är målgrupp för Acne! På mig såg klänningen mer ut som en operationsrock, fast den unga expediten var mycket entusiastisk och hävdade att jag såg cool ut!


Jag förstår inte varför det klagas på ungdomen, jag blir väldigt ofta rörd över hur verkligt rara ungdomar är nuförtiden. Man pratar om gränslös uppfostran, men kanske är det så att de som är 20-30 idag är den första generation som fått ta plats när de varit små? Och därför kan de också uppträda så vänligt och tryggt som vuxna?

Inga kommentarer: