lördag, maj 03, 2008

Bröllop...




















Om en vecka gifter sig E och M. Igår började jag på allvar kolla min klädsel och det var tur! Alternativ 1 som jag hade på en fest för ett år sedan, och fick ett glas rött på framsidan av klänningen och ett glas vitt på baksidan av klänningen, var inte alls befriad från fläckar, som jag trodde. Alternativ 2 kategoriserades som påskkärring av L.

Utflykt till NoaNoa på outleten. Kan denna hålla måttet? (Tänk bort de fula gråvita bh-banden). Dresskod är kavaj. Färgen är mörklila. Jag tänkte ha orange skor till.


5 kommentarer:

Anonym sa...

En jättevacker klänning. Den blir kanon! :)

Gagga sa...

Jättefin!

Anonym sa...

Jag håller själv på med att leta klänning till min dotters bröllop i sommar.Önskar jag hade din lila,den är perfekt. Fastjag hade inte vågat ha orange skor till...

Maria Bylund sa...

Blev det dän här som du hade på dig? Jag tycker den var skitsnygg! Jag har förresten själv köpt mitt första plagg från Noa-Noa, fast jag har gått och kikat många gånger. Det mesta är för smågulligt och romantiskt för mig, men en randig t-shirt till sommarens solbränna passade bra (särskilt som det var 30% rabatt).

Malin sa...

Det blev den här klänningen med orange strumpbyxor, skor, smycken och nagellack! Jag kände mig fin!