lördag, januari 12, 2008

Scene by Tjallamalla

Jag har haft span på en klänning på Weekday i Uppsala. Igår hittade jag den där på rea och slog till. Tycker den ser ut som urtypen för en "mormorsklänning" både i tyg och modell, vilket gjort att jag varit väldigt tveksam till den. Tantigheten behöver väl inte förstärkas precis. Men samtidigt tycker jag att tyget är så fint och att modellen är så cool...

Klänningen är av märket Scene by Tjallamalla och designad av Åsa Westlund. Via länken här ser ni en annan bild av klänningen med tämligen otantiga stövlar till. Själv tänkte jag bära dessa!

Jag vill också framhålla den vänliga personalen på Weekday Uppsala som tillsammans med det roliga och varierade utbudet (både vad gäller pris och utseende) och de utmärkta provhytterna gör affären till en av mina favoriter!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefin!
Johanna