fredag, januari 18, 2008

Fashion against AIDS

HM lanserar nu sin t-shirtkampanj Fashion against AIDS. W och jag närstuderade den tillsammans igår. Vi var förtjusta, men vid närmare eftertanke var det nog ingen som passade någon av oss. Jag är lockad av STOP AND THINK men den tangerar väl ändå gränsen för morsig beskäftighet? Trycket på Rhiannas linne är snyggt, men modellen? Man kanske kan ha den utanpå en annan tröja och kavaj ovanpå?? Vibskovs är snyggi tryck och färg men hur passande är texten för en dam i min ålder? My chemical romance? Snygg, tycker jag. För mycket emo, tycker W. W gillar Tigas grå hood, och jag tycker den är just grå. Snyggast är Good Charlottes, men då var det då lilla puffen som jag, och framförallt W, är tveksam till!!

Vill du beställa, så sitt beredd 10.00 31 januari!

Inga kommentarer: