tisdag, december 25, 2007

En riktig jul














Varje (vardags)morgon under advent har L och jag sett på julkalendern tillsammans i soffan. För min del räcker det som upplevelse, men i år är L och jag överens om att julkalendern dessutom var jättebra! Säkerligen inte för små barn, men för oss: toppen!
Familjen är också överens om att julen hemma hos oss var toppen! På bilden syns två av mina julklappar: skor från Vagabond och bling-bling-armband, som jag önskat mig för att jag har en projektidé.... (fast först ska jag använda det som det är)

6 kommentarer:

Anonym sa...

jättefina klappar!

Anonym sa...

Underbara skor!

/hanna-hannaberg.blogg.se

Malin sa...

Bekväma skor också - så de blir använda mycket!!

Anna sa...

O så fina, är de från vagabond? vet du om de finns kvar nånstans? blev ruggigt sugen, trots att jag nog har likadana fast svarta--

Malin sa...

Ja, de är från Vagabond! De fanns i Uppsala sist jag gick förbi, men det var någon vecka sedan

Anna sa...

hittade dem för halva priset idag :) har redan ett par svarta likadana som jag köpte på 70% rea ...