tisdag, september 25, 2007

Visby
















Idag var jag i Visby och föreläste. Det var ett underbart vackert väder och en overklig känsla att käka frukost hemma sedan plötsligt strosa runt i Visby och så, någon timme senare, sitta vid middagsbordet hemma i Bålsta igen!
Jag fick någon timme på stan då jag passade på att kolla in Vamlingbolagets klänningar. Jag har länge trånat runt i deras sortiment, utan att komma till beslut. Nu har jag iaf lyckats identifiera vilken storlek och modell jag vill ha - nu återstår bara att bestämma färgsättning och mönster. Man kan nämligen välja och beställa precis som man vill...huuu...ibland saknar man nästan lite gamla öststats-takter... "Finns den möjligen..nehej..."
Ja. Sen finns ju Yllet i Visby också. Efter ett otroligt långt velande slog jag till på en härva grått lingarn. Man häpnar över vad innovativ man kan vara ibland!

Inga kommentarer: